svar på tal - inte köper saker själv ?

Moa Van der Zwan om choklad hårinpackning:
DU LÅNAR ALLT FRÅN ALLA . KAN INTE DU KÖPA NÅGOT SJÄLV ?
SVARA GÄRNA
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 109.58.248.103

svar: hehe, klart jag kan köpa saker själv, men om min kompis säger att: jag har en hårinpackning som jag inte använder, du kan få den om du vill.
då säger jag väll ja ? precis som att jag kan låna ut saker till dom, eller ge saker om det är så att jag inte använder det. Det tycker jag är en del med vännskap, man ger & får tillbaka. Det är så det funkar ;)

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

hahahaha men tönt som kommer på att kommentera så ? xd<3

2011-02-02 @ 08:34:48
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0