choklad hårinpackning

tränade runt halv 4 till 5, sen solade jag & sen drog jag hem, & nu har jag duschat & haft hårinpackning i håret, som jag fått av Moa.
Hår inpackningen gör håret chokladbrunt :D
nu kollar jag på tv med mamma i alla fall :)
& jag är fett trött, hehe.
ska fan snart sova, annars dör jag i skolan imorgon, speciellt om man har tränat länge.
Saknar min babe,
han är verkligen världens underbaraste pojkvän,
när jag vaknade & kollade på mobilen så var det första jag såg det här:
Kan inte sova vill ba säga att du e mitt allt :)
o jag finns alltid här för dej, även om vi skulle göra slut<3
fast det ska vi inte ;)
du är min ängel utan vingar <3<3<3 älskar dej pluppan

gissa om jag vart rörd :')
så söt asso åååh... jag saknar honom så mycket att jag har ont i magen :(
nu ska jag smsa honom :D
puss

Kommentarer
Postat av: Moa Van der Zwan

DU LÅNAR ALLT FRÅN ALLA . KAN INTE DU KÖPA NÅGOT SJÄLV ?

SVARA GÄRNA

2011-02-01 @ 23:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0