without you i've got nothing

Elias Lindell jag vill att du ska förstå att "i've got nothing" (som i låten jag lyssnar på nu) utan dej, för utan dej är jag "better off dead" (som i låten).
du vet hur känslosam jag blir utav musik :')
men allt med dej är så enkelt, men ändå så perfekt.
som förut idag när du lyfte upp mej i luften när jag höll på att göra mej i ordning och sen la med på mattan och så rullade vi runt och gosade och skojbrottades och du kittlade mej i nacken och blåste mej i örat, och vi skrattade tillsammans, det är sånt jag älskar med dej.
spontan, enkel kärlek, men ändå helt jävla perfekt !
och som nu, när du bara går fram till mej och pussar min panna och ler mot mej, sånt får fjärillarna i magen att börja flyga runt i hela mej !
åh elias, jag skulle döda för dej, ärligt !
hoppas du förstår !
och nu började jag till och med gråta för att det inte går att förklara hur mycket jag älskar dej :'D
du är allt och lite till hjärtat <3
Elias Lindell jag vill att du ska förstå att "i've got nothing" (som i låten jag lyssnar på nu) utan dej, för utan dej är jag "better off dead" (som i låten).
du vet hur känslosam jag blir utav musik :')
men allt med dej är så enkelt, men ändå så perfekt.
som förut idag när du lyfte upp mej i luften när jag höll på att göra mej i ordning och sen la med på mattan och så rullade vi runt och gosade och skojbrottades och du kittlade mej i nacken och blåste mej i örat, och vi skrattade tillsammans, det är sånt jag älskar med dej.
spontan, enkel kärlek, men ändå helt jävla perfekt !
och som nu, när du bara går fram till mej och pussar min panna och ler mot mej, sånt får fjärillarna i magen att börja flyga runt i hela mej !
åh elias, jag skulle döda för dej, ärligt !
hoppas du förstår !
och nu började jag till och med gråta för att det inte går att förklara hur mycket jag älskar dej :'D
du är allt och lite till hjärtat <3
Without you i'm better off dead, better off a quitter.

Kommentarer
Postat av: Emma Isacsson

sv: det är du som är fin gumman! <3

2011-03-13 @ 00:12:50
URL: http://emmaffredrikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0