JULIA 15 ÅR !!

kom fram till odensbacken runt halv 5 , 5 kanske och då gick jag till konditoriet (där emma bor, hihi) och så gav hennes mamma mej tårtan som vi skulle ge julia ;)
och när jag kommer dit så har dom dukat och gjort fint med filtar och tända ljus på golvet i tv rummet hehe :)
och julia visste inte att jag skulle komma så det vart en glad överraskning verkade det som i alla fall :D
sen satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord och sen fikade vi (vilket menas med att mosa tårtan och äta från kartongen, hahaha).
sen tog vi lite söta BFF bilder, haha och sen gick vi upp på julias rum och molly spelade gitarr och sjöng så fint för oss :'D
och så snackade vi massa tjejsnack :)
älskar mina tjejor, har saknat dom och oss !
men det är fortfarande VI och det kommer det alltid vara, vi har så jävla kul ihop !
dom är verkligen mina bästa vänner !
födelsedagsbarnet Julia, min snutt :D

tårtan, haha ;)
jag och min älskling Molly :*
MUMS !
Julia och jag :')
LOVE YOU.
agnes , emma och jag! haha
julia :D
världens finaste :')
johanna hjärta julia :)
våran artist molly :D
agnes följde mej till bussen, haha snutt !
och nu har jag precis badat och sitter och kollar fotboll med morfar och hans fru haha !
fotboll blir det när morfar får bestämma ;)
men jag och Mathab sitter och klagar på att morfar inte har köpt chips, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken snygg, cool och nog god tårta!;-)

2011-03-09 @ 13:07:16
URL: http://damii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0