dagen med mina älsklingar :D

Efter skolan så drog jag, olivia, moa, cornelia och danielle hem till danielle :)
tog massa söta bilder också !
HAHAHA HAR INTE SKRATTAT SÅ HÄR MYCKET PÅ LÄNGE... ÅH HERREGUD, ÄLSKAR ER GIRLS !
olivia drog ganska snabbt, men det var kul ändå :)
idag har vi gjort: färgade moas hår, lärde cornelia att strula i jacuzzin, danielle höll på att döda mej (ÄRLIGT), OCH MASSA ANDRA HELT SJUKA SAKER IDAG ASSO....
Love you !
bästa cornelia och jag :D
jag och min älskade moa :*
Finaste Cornelia :D
Moa och danielle :D
DANIELLES SÖTA LILLEBROR ANDREE OCH DANIELLE :D
haha , naw han ville inte ha en kram utav storasyster :(
MEN MEJ KRAMAR HAN NÄR JAG VILL ! :D

Kommentarer
Postat av: moa

älskar eeeeer, fan ni gör mina dagar tjejor!<3

2011-03-22 @ 16:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0