mysigt med mina snuttungar !

Molly kom hit typ halv 4 och så satt vi och pratade och dunka musik och nördade sims, haha :D
sen skulle vi gå hem till albin, men typ när vi precis börjat gå så kommer elise och hennes pappa i bilen och så får vi skjuts istället, as schysst !
sen kommer vi hem till albin och fyfan vad kul det var !
skrattade så jag inte kunde andas typ hela tiden, hahaha åh herregud vad jag saknat dom !
min små snuttisar :D
Jag och världens underbaraste molly :*
Marcus och albin sitter i bakgrunden hehe :)
söta lilla jag, haha :)
försökte få kort på mej och marcus men han ville inte :(
Men med lite våld gick det utmärkt :D
molly :D
nördarna.se....
aw så söta asso ! :')
fast mobilen som jag råkade lägga på hennes axel förstörda bilden :(
haha jag och molly facerape(ade) marcus lite grann (A)

Kommentarer
Postat av: Emma

kan inte du lägga upp ett inlägg om hur du sminkar dig? steg för steg. vad använder du för hudprodukter? :)

2011-03-20 @ 21:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0