kvarntorpshögen :)

åkte skidor på kvarntorpshögen med skolan idag, här kommer bildbomb ;)
nadia och cornelia på bussen dit ;)
Hannad och anton, mina småpojkar :D
jag och olivia (söt jag är?)
vad fan gör jag med handen ?
söta olivia :)
cornelia :D
anton och danielle, haha :)
olivia, anton och danielle :)
jag och danielle :)
och en liten bit av cornelias ansikte, haha !
cornelia :)
nadia, lilla sötnosen :)
haha, kolla vad stor redbull burken är jämfört med olivia, gud så liten hon är !
HAHAHAH
älskar dej nadia :)
haha, danielle och anton, så söta !
när jag och nadia stog och dansa till "samsung singnalerna" på min mobil så hittade vi en liten kille som hette filip som var jätte lik nadia :D
kärlek :D
naw, hannad snutten !
cornelia min lilla honey ;)
mys på bussen hem :)
sitter nu hemma hos morfar själv,
ska snart duscha och sen drar jag upp på stan, köper lösögonfransar och sen drar vi och hämtar elias, sen blir det fest :)
puss !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vill också åka skidor. ;)

2011-03-11 @ 17:22:25
URL: http://damii.blogg.se/
Postat av: Helena

Fina bilder :)

2011-03-12 @ 11:35:14
URL: http://justbambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0