30 dagar - flera

tar flera samtidigt eftersom jag missat massa :)


Dag 12 – I min handväska
I min handväska finns skolböcker, necessär, gamla tuggummi packet, kläder, deo, parfym , och så vidare :)
Dag 13 – Den här veckan
Den här väckan:
måndags - skola, IDROTT, sen gymmade jag med agnes och sen gick jag hem till morfar och sov här själv :)
tisdags - morfar och hans fru var här när jag vaknade, sen drog jag till odensbacken och träffade mina snuttisar och firade Julia som blev byxmyndig :D sen drog jag hem och badade hos morfar, sen mös vi framför tvn :)
onsdags - skola, tränade och myskväll :)
idag - skola, sen stan med olivia gumman :)
imorgon - skola , sen kommer elias och så ska vi på fest :)
lördag - vet inte än :)
söndag - elias åker hem och ska antagligen träffa emma gumman :)
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
jeansen som jag köpte ganska nyligen och tröjan som jag köpte samtidigt :)
Dag 15 – Mina drömmar
nu tolkar jag det som jag vill.
mina (framtidsdrömmar) är att jag ska komma in på ett bra gymnasium, som jag trivs på.
att jag ska gå ur skolan med bra betyg, sedan resa lite och träffa massa nya människor, men att fortfarande vara med elias såklart, och om inte det skulle vara möjligt så kommer vi ändå alltid vara bästa vänner !
sen bosätta mej här i sverige, skaffa familj och ha ett bra betalt jobb som jag trivs på :)

Kommentarer
Postat av: emilia

Har oxå frågestund på bloggen gå och fråga nåt ! :) fin blogg btw ! gör reklam xd för den som frågar nåt till deras blogg.

2011-03-11 @ 17:03:50
URL: http://emiiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0