lala laaaaaa



Höger- eller vänsterhänt:
Vänsterhänt faktiskt
Humör just nu: glad, fast trött ! hihi :)
Favoritgodis: hmmm..... surt, choklad & sånt, ABSOLUT INTE LAKRITS, BLÄ.
Är det nåt du absolut inte äter: saltlakrits, blodpudding, osmält ost.
Kläder just nu: trosor & morgonrock, hehe.
Musik just nu: inget, bara ljudet från bilarna som elias tittar på på tvn.
Vad sa du senast: "Du får titta på vad du vill" :)
Sommarplaner: vet inte, antagligen utomlands som vanligt.
Saft eller alkohol: saft!
Hur många kuddar sover du med: i min säng har jag 5 stycken typ, men jag sover med 2-3 stycken.
Favoritväder: SOL & VÄRME !!!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mat, kniv & en till människa.
Spelar du nåt instrument: kan lite grunder i piano.
Morgon- eller nattmänniska: lite av både &, beror på när & var & vilket humör.
Sparare eller slösare: slösare, haha!
Bästa film: oj...... when a stranger calls & skönheten & odjuret, hihi :D
Tror du på mirakel: Yesbox.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: nix, bara man vill så går det.
Ser du på kärleken som ett misstag: NEJ.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3!
Bio eller promenad: Bio absolut.
Snarkar du? jo.... när jag är förkyld, inte annars.
Stjärntecken? tvilling.
Rädd för insekter? spindlar & kackerlackor & sånt äckligt.
Äckligaste insekten: de stora tusenfotingarna i brasilien, annars spindlar.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kan man välja att få pausa tiden ?
Vad vill du jobba som? oj, mycket ! fotografera, sminka & styla, musik, skriva noveller, blir svårt val sen till gymnasiet.
Chips, morötter eller godis? chips, just nu iaf.
Pizza eller hamburgare? båda !
Skriver du dagbok? min blogg är min dagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? JA, öronen & naveln, tatuering är jag lite smått sugen på :)
Stökigt eller välstädat? jag tycker om väl städat, men lyckas aldrig hålla det så.
Gungar du på stolen? yesbox.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? det verkar kul :)
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster.
Är du rädd för blod? beror på vems, & hur mycket, hehe.
Brukar du sola? nja, sometimes.
Vad gör du om du får hicka? ingenting, haha, låter det vara & as garvar varje gång jag hickar !
Kaffe, te eller inget? te.
Har du en besatthet? elias, godis & chips, & SHOPPA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0