bilder från hindersmässan med snyggingen ;)

var i skolan idag, sen tog jag & cornelia bussen till stan & gick på hindersmässan, fett nice !
& jag är så sjukt arg på cornelia, för hon är för fin :(
men sen drog hon hem klockan 6, & då träffade jag molly & stephanie på gina tricot & så var jag med dom en stund, men sen åkte jag hem med mamma runt 7.
fryser & väntar på bussen med cornelia, haha.
cornelia på bussen :)
hur jävla fin får man vara ?! :o
mums :D
för att corni, haha :p
fyfan va snygg hon är.... omg !!
jag i tröjan jag köpte från bikbok :*
tröjan jag köpte på hindersmässan :D
åt på la baguette också !
CORNELIA :D
OPLOCKADE  ÖGONBRYN, JAG BER OM URSÄKT.
munnen full med baguette, hahaha :D
söta lilla cornelia :D
mm....
hmm... kom hon fel ? fast nej, ganska rätt ändå :)
mm....

Kommentarer
Postat av: agnes

vill se ut som alla dina kompisar på kunskap :o alla är så jävla fina!

2011-01-27 @ 19:31:38
URL: http://aagneskahn.bloggplatsen.se
Postat av: cornelia

VIE SÅ SÖTA näreeee fyfan va ful jag är johanna ta nya och sminka min näsa då

2011-01-27 @ 20:56:38
URL: http://cornelians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0