allt för att inte få vatten i ansiktet.....

skola idag, men jag har urinverksinfektion & det innebär att man inte kan kissa utan att det gör as ont & det typ bränner :(
så jag ringde mamma & så kom hon & hämtade mej, sen drog vi till vårdcentralen så skrev dom ut recept på pencilin, så sen åkte vi & åt på resturang :) fett gott !
sen åkte jag till willys & köpta hårfärg, sen drog jag till bussen & mötte anton & danielle,
& så gick vi till anton, & sen färgade danielle mitt hår, men jag ville inte få vatten i ansiktet eftersom då skulle mascaran kladda & grejer så vi fixade en pall som jag kunde sitta på i duschen, & eftersom jag inte ville visa mej i underkläder inför anton & chrille så hade jag på mej kläderna.... men såklart så blötte danielle ner hela mej... jag var blöt precis överallt förutom i ansiktet..... hahahahaha ! ALLT FÖR ATT INTE FÅ VATTEN I ANSIKTET, HAHAHA FYFAN VAD VI GARVADE... DANIELLE HÖLL FAN PÅ ATT DÖ !!!
men sen drog jag till willys för att möta upp mamma & så åkte vi hem, & så duschade jag, sen åkte jag & pappa & hämtade elias :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0