20 frågor



20 FRÅGOR


1. Har du någongång tjuvläst någons dagbok? Hmm, nej inte som jag kommer ihåg :)


2. Du har en dag på dig att spendera en miljon. Vad köper du? KLÄDER, KLÄDER, KLÄDER, SMYCKEN, SKOR, SMINK, presenter 5 år framåt, haha! & en bil till elias, då skulle han bli glad :D & objektiv till kameran, stativ & massa andra fotosaker, & en till (mycket bättre kamera), en liten digitalkamera, en moppe, en bil till mej i framtiden :D


3. Har du råkat skicka ett pinsamt felsms? ohja.... det gör jag ofta eftersom min mobil är lite knäpp.... :p


4. Om en familjemedlem begått ett grovt brott, hade du anmält denne? beror på vad den hade gjort.


5. Vad är skönast; Ryggkli eller massage? MASSAGE :D


6. Tänker du se Sex and the city 2? JAAA, så jävla grymt :D


7. Vad är det bästa i ditt liv just nu? elias :) <3


8. Hur såg du ut på högstadiet? jag går på högstadiet ;)


9. När skrattade du sist så att du fick ont i magen? i lördags, hihi :D


10. Ska du på någon studentfest i sommar? vet inte :)


11. Vad är det konstigaste du har sjukanmält dig för? (Utan att nödvändigtvis ha talat om det egentliga skälet) vet inte haha.


12. Om du bara fått följa en blogg, vilken hade du valt? dessies, eftersom jag vill se om hon kommer någon vart med musiken :)


13. Vem är den mest kända person du har träffat? shirley clamp (kanske?), amy diamond eller kanske paolo roberto :)


14. Hur brukar du reagera om internet ligger nere? DAAAAMP !!!


15. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? sushi, blodpudding eller ärtsoppa :s


16. Stannar du för mobilförsäljare och liknande på gatan? nixx, haha.


17. Om du vart tvungen att ha ett temabröllop; Vad för tema hade du valt? italienskt :D


18. Du måste tatuera in ett namn, men inte ditt. Vems väljer du? min brors, benjamin :)


19. Tittar du på Bella & Tyra show? jag gjorde, det var grymt :D


20. Slutligen, en uppgift. Lägg upp din somrigaste bild! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0