onsdag 29 dec

en snygg bild på elias, haha.
i onsdags så spelade jag & elias Kinect, as kul, hehe.
Kinect är en grej till Xbox, som gör att man själv är kontrollen,
den är en kamera som gör att man kan röra sej & sånt istället för att trycka på knappar som på en fjärrkontroll,
as kul !
& man ser sjukt töntig ut, hahaha.
HAHAHAHA, fin pose där ;)
koncentrerad :o
hahahahah, omg.
HAHAHAHAH, jag dör.
bilderna på mej får ni inte se.
ska jag vara helt ärlig så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde sen,
eller jo, vi gjorde nog typ ingenting.
förutom att sara & sanna kom över i några minuter & jag gick ner i trapphuset & mötte dom,
så satt vi där & prata tjejsnack, hehe.
till slut ringde elias & bah: vart fan tog du vägen ?
hahahahaha, men sen drog dom & vi kolla film& grejer hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0