lördag 15 januari - 1 års dagen

på lördagen VÅRAN 1 ÅRS DAG hihi, så gick vi ut & åt på rhodos, det var jätte gott :)
& mysigt :')
tänk att vi har delat 1 år tillsammans, elias är verkligen mitt allt !
tanken av att han skulle lämna mej gör ont.
jag älskar honom så sjukt obeskrivligt mycket ! :')
hihi, hjärtat på resturangen.
ser rätt gott ut va ? ;)
fick en äkte silverring :')
& ett äkte silverarmband :')
efter resturangen så kom sanna, sen gick vi 3 till elias kusin linus som hade avskedsfest eftersom han ska flytta till USA, men sen drog vi hem till elias :D
jag & sanna, hehe.
av någon anledning så lyckas alltid hon & jag hamna i snön :'D
haha, söt bild på mej & elias :D
jag älskar dej min sötnos :)

HAHAHAH, omg fyfan vad vi garvade :')
sen drog sanna runt 2,
sen gosade jag & elias massor :D
& sen gick vi & la oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0