Grängesberg med sanna - Lördag

I lördags såg gick vi upp halv 8, & åkte till backen typ halv 9 & fyfan va kul det var !!
fast i början var jag ovan så då gick det jääävligt långsamt, haha, men sen gick det bättre :)
simon ;)
Jag påväg till liften ;)
Jag & sanna i backen :)
Jag, hehe.
Sannis :*
Sannas låtsaspappa Jörgen som lärde simon att åkta :D
Sen åkte jag & sanna däck i pulkabacken, hahha.
& sen ville simon vara med ;)
Sen tog jag med kameran upp i backen :)
erkänn as fint ? :)
sanna :D
jag, hehe.
simon som gör en snöängel :D
när vi kom hem drack vi oboy med marshmallow i :D
fjortis simon & jag, hehe.
grillade korv & marshmallows ;)
haha, så fula :p
aw, min lilla animerade ekorre ;)
spelade spel med simon & carina (sannas mamma) sen också :p
Sanna & simon, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0