fredag 14 januari

Elias var ju i skolan i fredags så jag vaknade själv :(
men så gick jag & duschade & fixade mej, åt frukost & sen drog jag ner på stan & mötte elias, sara, mickis, oskar, ziggy & massa :)
sen kom Moa & Melinda, & sen drog jag, elias, moa, melinda, ziggy & så kom rickard också, så drog vi till elias.
sen kommer jag inte ihåg så mycket mer än att vi drack saft, hihi.
sen på kvällen så drog jag & elias ut till bergshammar, hem till rickard.
& fyfan vad segt det var... :s
men nora & sanna kom förbi en snabbis & det var fan det som gjorde min kväll, fyfan vad kul det var även fast det bara var typ 3 minuter, men sanna spillde cider i mitt hår :(
hehe !
men sen fick jag gå tillbaka till rickard.
men runt 12 så drog vi hem, tack gode gud, haha.
men så myste vi på kvällen :')
moa :)
& melinda :)
rickard.
elias som sitter inne i sitt tv spel :p
aw baby :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0