frågor & svar



FRÅGOR & SVAR OM MEJ


kärlek


har du pojk/flickvän? yes
skulle du kunna göra allt för honom/henne? absolut !
litar du på honom/henne? yesbox.
har ni kul ihop? haha, mer än man anar.... omg!!
har du varit otrogen? aldrig !
har någon varit otrogen mot dej? tror jag inte.
vill du gifta dej någon gång? ja absolut :)
isf när? vet inte, inte nu iaf.

vänner

har du många vänner? ja har jag väll.
har du en bästa vän? elias.
litar du på dina vänner? inte alla.
har du fått nya vänner de senaste månaderna? yesbox.
har du förlorat en vän de senaste månaderna? vet inte.
bråkar du ofta med dina vänner? nej :)
skulle du vilja lära känna någon utav dina vänner bättre? de som jag inte känt så länge ja :)
isf vilka? de på kunskap, i nyköping :)
vilka utav dina vänner står du närmast? frida, agnes, julia, molly :)

familj

hur många syskon har du? 1
är dina föräldrar gifta? yes!
älskar du din familj mest av allt? jaa!
kan du berätta allt för dina föräldrar? inte allt kanske, men det mesta :)
litar dina föräldrar på dej? ja det tror jag :)
vill du ha barn? någon gång ja.
isf när? när jag är reda, inte innan 25 iaf.

övrigt

har du druckit? smakat.
har du rökt? NEJ.
har du snusat? nixpix.
har du haft sex? kanske det.
har du haft sex med fler än 5 personer? tänker inte skriva här.
har du haft sex med fler än 10 personer? tänker inte skriva här.
tycker du att det är okej med sex som minderårig? är väll ens egna val när fan man ska ha sex ?
tycker du att det är dumt att ha sex under 15? nej ?
har du om du är tjej spets eller stringtrosor? yesbox.
har du tatuering? nix.
om inte, vill du? kanske.
har du piercing? nix :(
om inte, vill du? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0