HISS VS DISS

tryck på bilderna för att få dom större.
HISS

  • att våren är påväg är ju helt underbart, önskade bara att det kunde gå lite snabbare !!! :D
  • Marilyn Manson som nadia fick mej att börja lyssna på och All time low som cornelia fick mej att ge en chans, och jag ångrar mej VERKLIGEN INTE. underbar musik !
  • att sanna  och jag verkligen har det bra igen, hon är verkligen en sjukt underbar tjej som jag älskar otroligt mycket och hon är värd allt guld på jorden !!
  • att jag bytte skola till kunskap, hade jag inte gjort det då hade jag aldrig träffat mina underbara brudar danielle , moa , nadia , cornelia och många andra underbara, och såklart min lilla plutt anton ! dom gör min dag värd att uppleva, till och med skoldagarna :'D hoppas ni ser det här älsklingar, och hoppas ni förstår vilken förändring ni har gjort i mitt liv och vad ni faktiskt betyder för mej ! Älskar er :'D
  • att jag har 2 liv, ett i nyköping och ett i örebro, och båda är just nu för tillfället underbara :'D
  • att min älskade pojkvän är min allra bästavän och han får mej att skratta hela tiden och nu när jag vart ledsen för det här med Mattias så tröstade han mej bättre än någon annan kan ! Jag älskar honom över allt annat på jorden :') 
DISS

  • en sjukt STOR diss är att jag saknar min storebror benjamin jätte jätte mycket, och speciellt efter det här med mattias.... vill bara säga att det finns ingen bättre storebror än min, han är helt grym ! Och min förebild, det har han alltid varit och kommer alltid att vara <3 
  • att det här med mattias har hänt, men ja... det går ju inte direkt att få det ogjort.
  • att jag är pank.
  • jag har tråkigt och killarna vill bara meka hela tiden.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0