tisdag 22/2 - 2011

i tisdags kom jag till nyköping, och så drog jag och elias till sanna.
Jag och elias och mickis satt i bilen med sanna och hennes mamma och då hade jag sjukt ont i magen, så när vi kom fram satte jag mej på toa för att kolla ifall det var därför jag hade ont liksom.
men det "kom" inget.
så när jag kom ut från toan så fick jag lock för öronen och så vart jag jätte yr och uppfattade typ inte vad någon sa, och så kändes det som att jag skulle spy när som helst.
sannas mamma är utbildad sjuksköterska så hon sa att det kan vara för att jag ätit dåligt eller nått :/
så det var as läskigt :(
men sen när jag mådde bättre (runt halv 11) så drog vi till bergshammar och var på nått ställe.
sen var det massa jobbigt folk där, men sen drog dom och så var det bara jag, sanna, mickis, elias, linus och hjalmar kvar, och då var det rätt kul... förutom när elias fick för sej att raka bort ögonbrynen.
så ja, jag är irriterad på honom för det, för jag sa att han skulle ångra det, dessutom ska han på rättegång imorgon, men han får faktiskt skylla sej själv.
sen fick jag, elias, mickis och sanna skjuts hem utav Koan som också skulle sova hos sanna :)
jag, elias och mickis sov i samma säng (GANSKA TRÅNGT) men mitt i natten vaknade jag utav att jag låg och kramade om mickis och typ gosade jätte mycket mot henne, men jag trodde det var elias, men så kom jag på att elias inte är så smal, hahahahahah !
men det var mysigt ändå ;)
Linus lilla gubben :)
Sanna som pratar i telefon och söta Mickis :)
Elias och Hjalmar !
Aw, lilla söta Linus ;)

Kommentarer
Postat av: MADDES

Hur mår du idag då?

2011-02-24 @ 11:23:39
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: frida

sv: jo men de är bra med mig. Hur är de själv då? :)

2011-02-24 @ 14:38:27
URL: http://fridasvedh.blogg.se/
Postat av: carro

svara gärna på dagens fråga på min blogg! :))

2011-02-24 @ 16:36:18
URL: http://carrolundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0