smiley piercing

skola idag, & Forouhar i min klass hade piercat "Smiley" piercing, så jävla snyggt :D
asso, jag tycker verkligen att det är snyggt.
Funderar på att göra det också, ni ser på bilden nedan hur det ser ut :)
fast jag skulle isf ha en ring som Forouhar :)
hhi, ahja, efter skolan var det ju planerat att träffa Anna, men min mobil fick damp & dog även fast den var fullt laddad, så jag fick inte tag på henne, så jag gick hem till min morfar :D
sen fick jag låna hans mobil & ringa henne & så hade hon tydligen försökt smsa mej för hon skulle jobba över tyvärr :/
men det får bli en annan gång :)
så sen ringde jag pappa & då kunde han hämta mej så åkte vi hem :)


Man piercar alltså i den där "strängen" under över läppen, om ni förstår vad jag menar.
Om inte är det bara att fråga så kan jag fixa en kanske lite tydligare bild :)

Haha, min morfar brukar kalla Elias för "Erik", "Jonas" & nu idag vart det "Karl-Bertil" hahahhahaha.
& så frågar han jämt om vi fortfarande är ihop, & när jag säger ja så säger han bara"ajaj, det är inte bra! Eh, du ska inte oroa dej johanna, det går snart över". hahahahhaha, som att han vore en sjukdom :p
Men det är bara för att jag alltid varit hans lilla flicka (A)
Så han har svårt att acceptera att jag har ett förhållande med en som är 3 år äldre.
Lite kul det där, hahahah.

men nu ska jag äta pappas köttfärsås & spaghetti (Y)
ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0