sjuk... suger...



hemma skola idag, men inte kunnat göra så mycket eftersom jag är as sjuk,
seriöst, jag kan inte stå upp utan att få världens huvudvärk & bli skit yr & det känns som att jag kommer falla ihop hela tiden, knappt sitta upp heller..
såg en bra film medan jag låg döende på soffan, den var verkligen grym!
love it!
sen satt jag & grät till biggest loser också, haha.
börjar bli som mamma xdd
speciellt när jag har mens, då kan jag gråta till nästan vad som helst typ vart som helst, haha.

hinner göra det här inlägget innan jag dör i alla fall.
jag bara MÅSTE bli frisk till på fredag :o
annars kan jag lika gärna dö :o
men vi hörs nog imorgon, hoppas jag mår bättre då & kanske kan vara lite mer social.

puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0