pizza (A)


Jag nu,
dagens låt,


skola idag, gick vilse i skogen på orienteringen med Erik & Melinda, haha, hamnade i något jävla träsk :o
haha, men sen tog jag & Erik bussen till järntorget & gick till pressbyrån. Erik bjöd mej på en godis orm, men skit i godis påsen så dom i kassan måste trott att vi var dumma i huvudet :p
sen tog Erik bussen hem & jag gick & träffade Bea & Lizah, sen gick vi hem till Bea, satt & snackade lite tjejsnack :D
Måste bara säga grattis till Bea & Victor som blev tillsammans idag :D



Sen drog Lizah & inte långt efter drog jag med pappa hem,
när jag kom hem blev det pizza, mums :D
haha, ska snart upp i duschen, men vi hörs senare.
puss, <3

Kommentarer
Postat av: beaa

tack gumman ,

vad söt du är :')

älskar dej min ängel <3

2010-09-20 @ 18:48:38
URL: http://beaadanielsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0