lär känna mej !



jag för typ 1 år sen, visst har jag förändrats? :o

Namn: Johanna Maria Larsson
Längd: 1.60 senast jag mätte mej iaf.
Högerhänt/vänster: vänster :)
Stjärntecken: tvilling (Y)
Skostorlek: 37/38
Är dina föräldrar skilda: nixpix.
Sport: gym sometimes, men funderar på att börja på typ yoga (A)
Helgdag: FREDAGAR, för då träffar jag nästan jämt elias :*
Årstid: sommar ;)

HAR
DU NÅGONSIN

Varit kär: yesbox, i min honey bunny! :)<3
Blivit dissad: jupp :p
Skolkat :  vem har inte? :p
Sovit utomhus: haha, yesyes.
Sett en död människa: nope, tur är.
Använt droger: ALDRIG I LIVET!
Retats: haha, ja? :p

THIS OR THAT

Cider/Öl: Cider isf.
Pepsi/cola: COCA COLA.
Kärlek/sex: kärlek, såklart <3
Jordgubbar/blåbär: beror på, men tror blåbär (A)
Kött/veg: kött (A)
Tv/film: beror på.
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: adidas
Kinesiskt/mexikanskt: ching chong mat, så jävla mumsigt (A)
MTV/vh1: MTV

SENASTE DU
Skrattade: på bussen med bea idag xdd
Grät: igår trorja, sorglig film, haha.
Filmen du såg: vet inte, elias som valde :p
Tuggade tuggummi: fredags eller lördags tror ja :p
Drog ett skämt: idag (A)
Sjöng: idag på bussen, haha.

HAR DU UNDER DEN SENASTE
MÅNADEN
Druckit alkohol: nope.
Rökt: verkligen inte,
Tagit droger: NEJ!
Kysst någon: älsklingen min & bea <3
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: min snuttis ja :) sen somnade jag i samma säng som elias, bea & victor, haha :p
Sovit bredvid någon av samma kön: ja. <3
Bakat : ja, chocklad bollar... men som tyvärr vart mindre lyckade ;)

ÖVRIGT
Födelsedag: 17 juni

Ögonfärg: blå, gul, brun, gröna, men mest blå :)
Har du sett din bästa vän gråta? har flera, ja :(
Vad åt du senast? donken :)
Har du fått någon komplimang idag? yesbox :)
Har du varit med i en rättegång? nope.
Är du polare med grannarna? yesyes, de flesta iaf :)
Vilka länder har du bott i? sverige
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? idag från vingåker ;)
Har du haft en stalker? nope,
Minns du dina/din musiklärares namn? inte alla :p
Hur bra är din syn? bra ;)
Var är ditt/dina syskon just nu? vet inte, hemma hos sej eller på spelning eller nått, saknar min underbara storebror :(
Vad var den senaste drömmen som du minns? att älskling skulle dö :( jag grät i sömnen så han väckte mej & jag vart skit glad att han levde :D <3
Vem ringde dig senast? frida syster :)
Vilken tid gick du upp imorse? 11 (Y)
Vad ska du göra i helgen? elias kommer, kanske ska träffa bea & victor, på lördag ska vi på ceremoni för glenn.. som gått bort..
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? albin borg - film :) <333
Vem är den senaste kändisen du tog på? ingen aning :p
Vad finns i din bakficka? ingenting :p
Vad gjorde du klockan 2 inatt? myste med min älskling :')
Vad är det första du tänker på på morgonen?
ohnej -.-'
Vad ska du göra efter det här? sova :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: superkul att du är med :D

2010-09-14 @ 12:14:31
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0