DOLMIO!!



Mumms, världens godaste, haha.
Dolmios tomatsås är så god att jag skulle kunna äta den som godis :o
hahahahahha.

Dagen har varit seg.. & jag är föööör trött -.-'
Fick pommes av Erik vilket var hur gott som helst :D
Jag, Melinda & Erik fick utskällning av våran vikarie idrotts lärare, för vi hade orientering & då råkade vi 3 gå vilse & när vi kom tillbaka så hade Melinda bråttom till sitt PH samtal (det är ett samtal som man har med sin mentor på våran skola, 1 gång i veckan varje vecka. & då planerar man vad man ska hinna klart med i veckan & så) & det är skit viktigt, & jag hade endast 10 minuter kvar på lunchen & efter lunchen skulle jag ha föreläsning, så vi var blöta, kalla & stressade & då sa vi bara: Kan du ta våra grejer för vi har bråttom till PH & föreläsning.
Men då säger hon bara till oss: Nej, nu tänker jag prata med henne här (även fast hon inte ens gjorde någonting när vi sa det, utan hon sa det när vi redan frågat) & då börjar vi prata med varandra & då får vi utskällning för det också.. sen börjar hon dryga om att vi stör henne & skit.. :s
Så idag satt vi i samtal med henne, kul -.-'
men ahja, efter skolan drog jag & pappa & handla sen hem.
Pallade inte träffa någon idag, så det fick bli lite slappt :)
Imorgon ska jag träffa Anna, min brors förra flickvän :)

Men vi hörs senare, puss <3




Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din bror? och vilket band är han med i?

2010-09-22 @ 19:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0