bilder från nyköping i helgen!

fredag:

tog bussen fem i fem från vingåker, träffade emma i katrineholm,
tror inte att jag skrattat så mycket på länge, seriöst!
för skön brud asso ;)
sen kom elias & hans mamma & träffade mej vid bussen terminalen som vanligt, åkte hem till elias & mös en stund, hihi.
sen kom victor & felix till oss, vi drog ut & rann omkring lite, pratade med bea ungefär hela kvällen & elias & jag har nu tvingat dom att träffas, så nästa helg så kommer underbara bea med mej till underbara nyköping, DUBBEL UNDERBART!
träffade linus andersson & hand kompis på en pizzeria, satt & snacka lite med honom typ & så :)
kommer inte ihåg när vi kom hem, men det var nog runt 1 trorja.
gick & la oss & kolla film & hade det mysigt.


haha, normala? ehh..NEJ :D
victor & elias älskling !

lördag:

i lördags kom victor & felix & hämtade mej & elias på mopparna eftersom elias moppe inte funkar -.-'
men sen höll dom på & meka med elias cross, andreas fiddy & felix cross.
skiiiiit tråkigt -.-'
men sen gick vi till en cross bana lite längre bort & dom körde, & jag kan ju bara säga att det lät ju så jävla högt så jag hörde inte vad jag själv tänkte :s
men jag & victor pratade med bea :)
victor låg i hö, haha, & jag satt på en stol som gick att gunga.. nej jag är inte lätt road, men det var faktiskt kul :D
sen gick vi hem till victor igen, åt lite mat, sen drog elias & andreas & felix in till stan, jag & victor var kvar en stund hos honom för att vi frös så jävla mycket, sen lärde han mej lite om photoshop & sånt, skit kul!
jag är värsta proffset nu :$
sen ringde jag moa & kolla om hon kunde komma till elias & träffa oss,
sen gick jag ut & mötte henne, sen kom killarna, vi gick till öster & satt där & chilla,
& haha, elias, andreas & victor & felix sprang runt & ja, fråga mej inte :p
& jag & moa satt & garva xdd
sen gick vi upp mot stan, där träffade vi massa tex dennis & söta emma, haha, något dragen, men söt :)
gick runt lite & så, sen gick vi hem till elias typ runt 1 allihopa, satt & kolla natthumor på existens till kvart över 3 eller vad det nu var :p
haha, sen drog dom & jag & elias gick & la oss, haha.



victor & hans uuur snygga gubbmoppe xdd
haha, erkänn sexig?



elias & hand nya cross :)


haha, lite gullig bild, victor ser skit stolt ut över sin snyggish moppe ;)




haha, andreas? vad kollar du på va?! ;)



fråga inte..



andreas & elias körde osynliga repet, haha, fyfan vad kul det var!


moa sötis :D

söndag:

åkte hem tio över 7,
saknar redan min älskade honey bunney!
han är så sjukt underbar, seriöst.
han är allt jag tänket på!
älskar dej nu & för alltid elias lindell.



tack för helgen alla underbara som gjorde den! <3

Kommentarer
Postat av: Emma :)) <3

Haha, fredagen var asnice! Vi lär ju göra om det? :D:D<333



Och på lördagen var det mysigt att ses, men ja... något dragen, haha <3



Men vi lär träffas när jag inte är dragen ;) <3 och med Martin!! <333

2010-09-07 @ 23:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0