bea igen :D

skola idag,
varit trött som fan idag, vettefan varför, men ahja :)
slutade 3, drog till stan & hem till bea älskling idag igen :)
hade tänkt färga håret, men kunde verkligen inte välja vad jag ska färga för färg,
kanske gör det i helgen istället, får se :)
men kul var det i alla fall, gjorde inte så mycket, brottades mest om telefonen & skit, haha :D
bea ville tydligen inte vara med på massa söta bilder på min mobil :(
men jag vann :D... tills hon tog den & låste in sej på toan.. då var det inge kul längre :o
MEN FYFAN VAD VI TAGGAR TILL HELGEN!
det kommer ÄÄÄÄGAAAA SÖNDER!
bea ska med till nyköping & det kommer rocka fett :D
hihi!


bea, hur söt som helst :)


imorgon blire plugga hemma, sen drar jag till stan med min saknade sötunge agnes :)
puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0