fakta om mej.

Vem var den senaste killen du pussade? elias :o
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? vet inte :p
Gillar du nån nu? min älskling älskar jag (A)
Vad gjorde du inatt?  sov ?
Och i förrgår natt? låg & pussade på mitt hjärta :'*
Vad gör du innan du ska sova ? Säger godnatt till min älskling i telefon :D
Kan du prata med din mamma om allt? inte exakt allt, men inprincip, det mesta iaf :)
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid?  ja ? finns inte mycket annats att göra.
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? haha, vad är det för fråga ? ja , jag blir alltid glad när han pussar mej :)
Choklad eller glass? beror på :)
Push-up eller T-shirtbh?  push-up
Stövlar eller sneakers? sneakers trorja.
Kjol/klänning eller jeans? jeans

Åtta f a k t a
Hårfärg: Mörkblondt/ljusbrunt/oreange/guld/oreange med lite stänk av grön om man tittar noga xd
Längd: 156 , hihi kortis (A)
Frisyr: utsläppt
Ögonfärg: blå & gul :)
Skostorlek: 37/38
Humör: idag ? trött & ont i magen, men ganska glad :)
Vänster eller högerhänt: vänster

T i o s a k e r o m d i t t l i v
Har du nånsin varit kär? är det nu :)
Tror du på kärlek? ja, självklart !
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? nope, tror inte det :s
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? mjo.
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? mjo :/
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? ah, fast det var inte speciellt seriöst.
Har du någon sin varit kär i någon utan att tala om det för den? yesbox.
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? nej, jag har ett som aldrig ska ta slut :)
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? vet inte, någon gång när man var liten kanske. nu vet jag inte.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - yes, var med om det själv så ;)

T i o s a k e r ;
D e t d ä r e l l e r d e t h ä r
kärlek eller pengar? Kärlek ? :o
Vin eller öl? -  inget.
Dag eller natt?  beror på.
One night stand eller förhållande? förhållande ofc :)
Tv eller internet? - internet!
Pepsi eller cola? - cola
Vild fest eller romantisk hemmakväll ? beror på :D
Färgfoto eller svartvita? - beror på.
Telefonkontakt eller face to face? - face to face såklart :o
Bilddagboken eller myspace? - bdb.

T i o "H a r d u n å n s i n"
Har du nånsin viljat ta livet av dig? nä, inte riktigt.
Har du nånsin gjort något du ångrar? yesbox, det har väl alla.
Har du hoppat bungy jump? nope.
Har du nånsin varit med i en olycka? nej
Har du nånsin ätit en hel tårta? - haha, nej, skulle inte orka en hel xd
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? ohja !
Har du nånsin gått på bio ensam? nej, haha ! :p
Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? yesbox.
Har du nånsin tyckt att världen suger? ja.

T r e G r e j j o r
Har du någonsin blivit jagad av polisen? nej :p
Sover du helst själv eller med någon? Helst med elias :'*
Tror du på spöken? ja, hihihi (A)


S k u l l e:
Skulle du vilja vara längre? ja, typ en decimeter längre ^^'
Skulle du vilja kyssas nu ?  ja, med min honey bunny.

K a n:
Kan du röra på öronen? nje, haha.
Kan du slicka dig på näsan? nej, tyvärr :( haha!
Kan du kolla i kors med ögonen? haha, ja ;)
Kan dina föräldrar lita på dig? yes, oftast.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? nej, haha.
Kan du va på en fest utan att dricka? ja, dricker inte.
Kan dina vänner lita på dig? ja.
Kan du tänka att pierca dig i naveln? JA JAG VILL HUR MYCKET SOM HELST :o
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ibland.

H a r:
Har du pussat någon som är fyra år äldre? ja.
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? hihi :)
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? har det nu :)
Har du blivit påkommen när du har haft sex? - varflr skulle jag skriva det på min blogg ?
Har du ljugit på någon fråga än då? nixx.

V e m:
Vem älskar du? Elias, min familj & mina vänner.
Vem är den bästa artisten/gruppen? finna många grymma.
Vem pratade du senast i telefon med ? min lärare ^^'
Vem är snällast i världen? Jag :) eller nej, mamma, sen jag :)
Vem vill du prata med? Just nu vill jag inte prata med någon, har fett ont i halsen :(
Vem sov du senast med? Elias älskling :)
Vem vet allt om dig? Elias är den enda.
Vem kramade du senast? Pappi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0