Kärlek, äkta kärlek.

Asso åh !
Jag måste verkligen få skriva av mej.
Elias, min kille, han, asso jag vet verkligen inte hur han gör !
Just nu sitter jag här framför datorn & hela min mage är proppfull med fjärilar, inte bara min mage heller, hela jag är full med fjärilar.
Jag skulle kunna springa 1000 mil & bara skrika hans namn & bara åhh !
Fjärilarna skulle ändå vara kvar.
Han liksom får mej alltid att må så himla bra, liksom nu sitter jag & lyssnar på "Just the way you are - Bruno Mars" & tänker på honom & ler :D
Jag vet inte hur jag ska förklara för honom hur jävla mycker jag älskar honom.
Jag tror verkligen inte att han förstår, eller att någon överhuvudtaget förstår, ni kanske tror att vi är för unga för kärlek (nu börjar jag få tårar i ögonen ^^' ), men NEJ NEJ NEJ, jag svär på allt jag äger & har, jag svär på mitt liv, på all lycka i världen att jag ÄLSKAR Elias, jag älskar honom verkligen, på riktigt.
Det är så sjukt, asso att det får plats så jävla mycket kärlek i lilla mej, jag förstår det inte ens själv.
Men liksom varje gång jag ser honom le eller skratta & jag vet att det är på grund av mej har jag bara lust att kasta mej över honom & pussa honom, hela honom ! Jag blir bara så lycklig av att veta att han älskar mej.
Hans leende smittar verkligen av sej på mej, verkligen smittar.
Jag älskar när vi skrattar ihop, det finns verkligen INGENTING bättre, som när vi kittlar varandra, busar & retas med varandra, när vi kasta en hel kortlek över hela golvet i hela deras lägenhet, det fanns verkligen kort överallt & vi jagade varande & när hans mamma kom & såg det började hon bara skratta, eller alla gånger vi bara helt spontant får varandra att skratta & må bra, ditt skratt är det finaste som finns, det finns ingen bättre melodi.
Om jag kunde skulle jag ge dej allt du pekade på, du skulle få allt du ville ha.
Hela tiden vill jag hålla om dej & bara se på dej, du är så bra på vad du än gör, du är så bra, hela du.
Som i låten jag lyssnar på nu "När jag ser dej finns det ingenting jag skulle ändra på, för du är otroligt bra precis som du är. & när du ler, stannar hela världen & stirrar ett tag, för du är otroligt bra, precis som du är", därför älskar jag låten, för den stämmer in så himla bra !
Våran kärlek, det finns ingenting liknande, det är verkligen det finaste för mej, det finaste jag har.
Han får mej alltid att känna mej trygg, jag vet att han aldrig skulle låta någonting ont hända mej.
Han kanske är lita överbeskyddande när det gäller att gå ut själv eller så eftersom han är så rädd att jag ska stöta på en våldtäcksman, visst är det jobbigt att höra hur irriterad han blir över att han inte kan ta sej hit på mindre än 2 timmar om någonting skulle hända, men jag vet ju hela tiden att det är för att han är så himla rädd om mej, att han bryr sej om mej.
De gånger vi bråkar dör en del av mej, även om det är jätte litet, men det är bara det att jag blir så ledsen & arg när jag vet att han blir ledsen eller arg på grund av mej eller så, eller när jag tänker på att det kanske tar slut.
Men det som är så jävla bra är att vi ALLTID löser det, både han & jag är såna som inte ger upp, visst det kanske är jobbigt ett tag (speciellt när vi är ifrån varandra), men när vi ses igen så säger vi båda förlåt & så bara tar vi en liten stund för oss själva & bara njuter av vad vi har, så himla skönt att sånna små saker kan få en att må så jävla bra.
Jag skulle ALDRIG ALDRIG ALDRIG få för mej att någonsin vara otrogen mot Elias, inte bara för att det är jäääävligt lågt, utan också för att jag blir äcklad när jag ens tänker på det, den enda jag vill ha är Elias, han är verkligen den ENDA för mej, ingen annan.
Så, nu förstår ni förhoppningsvis att Elias, min älskade är mitt allt, & ingen annan.


Bild från 16 januari 2010, dagen efter vi blev tillsammans :')


Bild från samma dag fast senare på kvällen när vi var & bowla,
min mage pirrade sönder & jag slutade aldrig le, & vi pussades hela tiden, jag satt i hans knä hela tiden.



Bild från söndagen (alltså 2 dagar efter vi blev tillsammans)



Bild från när vi hade varit tillsammans i 1 månad & 5 dagar.


Bild från när vi hade varit tillsammans i 2 månader :')


2 månader & ungefär 2 veckor :)


Bild från påskafton, det var skitvarmt den dagen & vi låg & myste på studsmattan.
Kommer ihåg att jag sprang mot honom & kastade mej i hans famn & så snurrade vi runt så där som på film (A)
hihi.


10 april :D



Vet inte när, men hihi, love that picture !
Kommer ihåg att han hade varit på jobbet eller i skolan & var skit trött när han kom hem ^^'
Som det kanske syns på bilden ;)


Bild från sicilien :')


Mys på stranden i sicilien (A)



Sicilien, hihi.



Min fördelsedag :D
17 juni.



I stockholm i juli.



De översta bilderna vet jag inte riktigt när vi tog, men de under är från stockholm.



Halv års mys.



Andra gången i italien,
satt på tåget & njöt av donken ;)


Gokart, för iprincip en månad sen ;)



För 2 veckor sen :D


Nu i helgen :')



Vart ett långt inlägg, men hoppas det inte för jobbigt för er.


Jag älskar dej Elias,
Du är den enda för mej.
Vi för alltid hjärtat.
<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

naw, ni är så himla söta.

är så glad för eran skull.<3

2010-10-18 @ 21:38:37
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw vad gulligt!

ni är så perfekta för varann :)

2010-10-19 @ 12:30:28
URL: http://ceckarlson.blogg.se/
Postat av: Izabella

aw va söta ! :D man blir nästan tårögd!

2010-10-19 @ 18:44:12
URL: http://izabellaodenmarck.blogg.se/
Postat av: cornelia

AAAW :'D

2010-10-20 @ 18:05:14
URL: http://cornelians.blogg.se/
Postat av: Samanttha :D<3

Gud va ni är söta :o

hoppas det håller länge :)<3

2010-10-25 @ 19:39:20
URL: http://ssamantthanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0