tjejkväll







Igår kom ju mina girls hit & fyyyfan vad vi garvade, jag skrattade så att jag fick dricka igenom näsan, HAHA!
Så roligt har jag inte haft på länge asso :D
Vi tände ljus & åt tacos & hade det mysigt & SJUKT KUL ASSO !!
Tyvärr var ju Emma tvungen att dra vid typ 6 halv 7 :/
Men typ kvart över 7 kom Catrin som skulle skjutsa & hämta Elias (sjukt snällt) & hämtade mej, sen åkte vi till vingåker & hämtade Elias min älskling.
Sen satte vi oss vid matbordet & Frida åt lite mer & Elias ville också äta.
Sen fick Elias sätta sej vid datan för vi tjejer skulle kolla på "The last song" & snyfta lite :'D
FYFAN VAD DEN VAR BRA, & SORGLIG!!
hihi, men sen kollade vi på "Besatt", den var grym!!
Fast inte så läskig som jag trodde, men bra var den :)
Sen gick jag & Elias upp till mitt rum vid typ 2-3 tiden & dom la sej dom med.
Jag & Elias la oss & mös till "100 girls" (Elias kan nästan inte somna utan film på), haha.
Sen pratade vi också ut om vad som hänt & allting kändes/känns så bra nu :)
JAG KOMMER ALDRIG LÄMNA DEJ MITT HJÄRTA <3
Idag drog tjejerna runt 2-3 typ, jag & elias duschade & sen fotograferade vi lite mysmys bilder :D
& sen drog vi till vingåker & lämnade honom :(
Saknar honom redan...

En film från senare på kvällen, hahahhahaha, gulligt jag vet ;D



Imorgon blire stan med Bea gumman :D

men nu ska jag kolla på "Ensam mamma söker", puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0