ny hårfärg :o


sjukt seriös bild :o
lika snygg som vanligt ofc ;)
haha, skoja.




Dagens outfit:
Tröja - monki
jeans leggins - Gina tricot

skola idag, sen drog jag till stan & pappa hämtade mej,
sen drog vi till nora & hämtade min storebror benjamin & vi drog till farmor & farfar :D
sen kom mamma lite senare.
satt & fika & prata & så, drog runt tio i 7 kanske, handlade lite också, hårfärg & badsalt :)
så nu har jag färgat håret ;)
men det har inte torkat än, så det blir spännande att se hur det blir ;)
hihi.

Bilder från idag:

söta felicia :)


Moa & Evan :)


Nadia, för söt den där bruden asso :o


hårfärg & badsalt ^^'
färgen ser röd ut, men den är gyllenbrun :)



hihi, men vi hörs, puss <3

Kommentarer
Postat av: jessica

för jag fatta inte vart du fick de ifrån :p

2010-10-28 @ 21:58:03
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv:skulle ut med pojkvännen men han ska till sin pappa:/

så ska festa lite :)

2010-10-29 @ 12:53:54
URL: http://amandamandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0