angående paow & hugo

lite sent, jag vet.
men jag måste bara säga vad jag tycker, jag tycker det paow gjorde är rent ut sagt fittigt & riktigt jävla lågt, det är bara sånt man verkligen inte får göra & det är jätte synd om hugo.
men jag tycker synd om paow också, eller jag tycker synd om dom båda två, för ungdommar är otrogna mot sina pojk/flickvänner kors & tvärs annars, men BARA för att paow & hugo är storbloggare så kommer det ut & ALLA kallar paow för hora & jävla fitta & säger att hon är ful & sånt, vad fan är det ?!
Jag vet flera stycken här i lilla örebro som har varit otrogna, men kallar någon dom för hora & sånt ?
nej, inte direkt.
jag håller med om att det var lågt, men varför ska folk lägga sej i ?
det är väll mellan hugo & paow ? eller har jag fel ?
jag tror paulina vet att det hon gjort är sjukt taskigt & jag tror att hon redan skäms sjukt mycket, så jag tror inte att någon behöver berätta det för henne.
& vore det jag som var hugo så skulle inte jag direkt vilja att någon kallade paow för hora & sånt, de enda jag skulle vilja sa någonting om det överhuvudtaget skulle vara mina närmsta.
så, ja, det är vad jag tycker iaf.


:)

puss <3

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV! Åh, tack snälla du för din kommentar :)

2010-10-31 @ 17:14:42
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0