inlägg från igår som inte funka

var på stan en stund innan jag åkte,
gick runt & kolla julklappar med elias mamma :)
mysigt !
jag & elias hittade ett par söta mössor som vi ville ha :D

hahahahah !
bussen hem gick 16.50 ..
ett sorgligt klockslag..
& det var hemskt att se honom gå iväg från bussen när jag gått på & sen se honom vinka ifrån bilen :(
saknar honom redan SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket gånger några tusen miljoner :(
men han kommer ju på fredag igen, hoppas tiden går fortare än förra veckan.
kom hem typ 20 över 8, sen åt jag en lussebulle eftersom det är första advent & mamma har pyntat så fint med ljusstakar & allt möjligt lite överallt :)
tänk att det är bara 3 söndagar kvar innan jul :o
FAN VAD JAG LÄNGTAR :D
men jag ska nog sova nu, så vi hörs imorgon, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0