byebye!

bilder italien


dagens facelook:
Mascara, puder & täckstift :)


dagens outift:
T-shirt - Gina tricot
Shorts - JC
Halsband - fått av min älskling :D


Nya shorts :D
själva jeansen är köpta på JC,
men det var jag & agnes som klippte & mamma som sydde :)


mamma målade mina naglar, hihi :D
fast dom är inte riktigt så mörka som på bilden,
men ungefär.

sitter & äter äpple & dricker coca cola :d
hihi, väntar på att åka :D
ska snart åka till flygplatsen & möta älskling Elias & kusinerna :)
sen åker vi iväg!

MOT ITALIEN!..igen ;)


hejdå, puss!
ses om 11 dagar! :D <3

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag då?! :O jag hjälpte till lika mycke som du med din shorts,,, men inte ska man tänka på lilla mig,, ;)

<33333

2010-07-20 @ 12:22:05
URL: http://enligtmolly.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0