the fourth kind....

Skola idag, vart klar med massa grejer även fast det kändes som att jag inte gjorde någonting, det är iof bra :D
jag & danielle drog iväg & sola en snabbis igen (Y)
fett skönt, dessutom sjöng danielle sjukt bra till 118 800 reklamen ;)
HAHAHAH !
efter att vi solat & kollade i spegeln ifall det blivit stor skillnad så såg vi att jag hade fått värsta konstiga mörkgråa märkena vid röven, hehe, så danielle fick börja skrubba min röv med papper & vatten, HAHAHHAHA.
måste sett dumt ut, men ah, vad gör man inte, trodde fan jag hade fått hudcancer eller nått, :p
men som tur var så kom vi på att det antagligen var från mina trosor typ, för vi såg att det var format som mina trosor & så, PJUUUUH, tur !
efter skolan & jag skulle dra hem så höll min mobil på att dö, & på bussen hem gjorde den det.... jippie.
& vi bor så långt ute på landet att bussarna inte ens går hela vägen till oss, så mina föräldrar måste hämta mej i stora mellösa, men eftersom min mobil var död så fick jag gå in på ica & låna deras telefon,
men pappa svara inte ...
sen hände det ena efter det andra....
& jag kom hem iaf, fast mina tår vad helt jävla grå - vita, för jag hade varit ute i snön ett ganska långt ta...
m, men iaf, sen duschade jag en lång & varm dusch, & jag, mamma & pappa kollade nyss på 
den var as bra, men rätt läskig :D
HEHE.
& nu är jag helt jävla slut i kroppen..... så jag ska nog gå & lägga mej & ringa elias & sova snart.
bilder från skolan..
jag & danniboy ;)
Nadia & min skugga, hehe :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0