julafton

Det var julafton igår och det var skit kul !
här är min julafton i bilder och lite bildtext.
moster lena :)
haha, storebror benjamin och hans lillebror elias :D
min kusin josse och jag!
m, vi är syskon xd
min kusin daniel och benjamin ;D
josse :D
mamma :)
daniel :D
haha, benjamin tog någon snygg bild på mej... xd
julmats mys !
jag, storebror och elias :)
haha, och så kom pappa, kanske märks att vi är släkt ? eller nä :)
mamma och jag :)
elias och benjamin !
benjamin och jag :D
sen pratade vi med min kusin lovisa som just nu bor i USA på skype, mormor, mamma och lisa (lovisas mamma) grät rätt mycket :')
carro och jag, haha ! bjuder på mej själv iaf ..
carro, jag och josse, top model nästa ?
hahaha.
josse och jag :D
morfar och jörgen, haha. jörgen fick en toarulle som man kan skriva en historia på, haha,
och en badmössa som ser ut som en tomteluva xd
elias och brasse :D
jag och pappa :D
hahah, tyckte ljuset passade lena xd
det var min julafton :D
DEN VAR AS GRYM, fett kul !
fast saknade min älskling :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0