agnes babe !

Drog till Agnes igår, spelade Wi, hehe :D
as kul, jag är fan GRYM ! ;)
Sen åt vi lasagne och såg "karate kid" , har sett den förut med Elias :)
men den var lika bra nu som då :D
sen gick jag & agnes upp och prata och massa grejer, sen fixade vi mina naglar, hon är grym på sånt !
dom vart as bra & snygga ;)
typ 11 kollade vi på "devil" , den var inte alls så läskig som man trodde, men den var väll rätt bra :)
sen gick vi & la oss typ 20 över 1, men vi pratade rätt länge, så vi somna typ 3, hehe :)
idag vaknade jag först runt 11, sen somnade vi om och vaknade kvart över 3 :)
sen gick vi upp och åt frukost och sen gjorde vi inte så mycket och pappa kom och hämta mej klockan 3 typ.
nu ska jag snart upp och basta (Y)
underbart !
:)
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0