sluta lägga er i!!!!



Kan ju bara säga att det finns folk som saknar liv.
JAG BLIR SÅ TRÖTT!
ja, elias är 3 långa år äldre än mej, så vad gör det?!
& VARFÖR ska folk ens bry sej?!
varför ens lägga en liten oskyldig kommentar om man ändå inte ens har någonting med saken att göra?!
ni kan bara sluta bry er, eller åtminstone låta bli att skriva, för ni kommer ändå inte kunna göra någonting åt saken.
jag & elias är kära, någonting som ni som skriver att han är predofil antagligen aldrig upplevt eftersom då skulle ni tänka på ett helt annat vis.
& 3 år?!
vad fan är det?!
jag vet dom som är tillsammans med 10 år äldre :o
även om dom inte är i min ålder så, fortfarande..
visst, 10 år är väl för mycket om man är så pass ung som jag är med, vafan!
3 år & vi älskar varann.
& elias har ALDRIG tvingat sej på mej, ALDRIG!!!
Vad det än gäller, nu pratar jag inte bara om sex, utan om andra saker också.
Jag har ALLTID fått chansen att säga nej & han har ALLTID accpeterat ett nej.
& jag vågar säga vad jag vill, vill jag inte göra nått då säger jag nej, vill jag så säger jag såklart ja.
så ja, det jag ville komma fram till var att, ni som inte accepterar att det är 3 års mellanrum på mej & elias kan sluta skriva till mej, överhuvudtaget, eller ni kan sluta bry er förresten!!

har ni som har äldre/yngre pojkvänner/flickvänner, har ni varit med om samma sak?
vad gjorde ni då?


puss, <3

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Jag känner Elias och jag tycker du kan be alla idioter att sluta bry sig.

Såklart, första tanken när jag hörde att han var tillsammans med dig var att du var "för liten" men när jag har sett er, träffat bara på er 1 gång men jag har sett er och ser hur kära ni är så accepterar man det. Ni är otroligt söta och bry dig verkligen inte om vad alla idioter har att säga! <3

2010-08-16 @ 12:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0