saknad

asso, åh!
saknar dej elias, så sjukt otroligt, obeskrivligt mycket!
utan dej, utan dina vackra ord & utan dina armar omkring så tonar jag sakta bort, försvinner.
älskar dej så mycket, vet inte hur det någonsin ska gå att förklara mina känslor för dej älskling.
för du är den som gör mina dagar, du som är leendet på mina läppar, gråten av glädje i mina ögon & andetagen jag andas.
om jag vore himlen så skulle du vara min sol om dagen & mina stjärnor om natten.
Det är du som lyser upp mina dagar.
alla gånger vi skrattat ihop, dom betyder så sjukt mycket, jag blir varm om tanken hjärtat, alla gånger vi legat & hållit om varann & berättat hur mycket vi älskar varann, det är oslagbart!
Du & jag mot världen, ingen kan slå oss älskling.
du är min & jag är din,
Jag älskar dej Elias Lindell <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0