lager 157 imorgon....

hejhej,
skola idag, massa test så att dom ska veta vilken nivå man ligger på typ.
massa svenska & lite engelska, imorgon blire matte... jippie! -.-'
haha, slutade 3, då tog jag, amanda, albin & johanna 2:an till stan sen gick vi runt lite & kolla,
johanna & amanda köpte present till sandu som tydligen fyller år idag, känner henne inte speciellt, men grattis!
sen var dom tvungna att dra till sin träning, så då gick jag till biltema & köpte hänglås till skåpet.
sen gick jag omkring på stan alldeles själv i mer än 1 timma & väntade på julia & frida som var helt jävla omöjliga att få tag på xdd
men sen gick jag & mötte upp dom på la baguette :)
satt & snacka lite skit som vi tjejer gör, haha.
sen gick vi runt & kolla i affärer & så :)
köpte 1 tröja fårn cubus,
ska ha på mej den imorgon, så ni får se den då.
yesyes.
imorgon blire lager 157 med älsklingen bea, saknat henne sjukt myckt!
min lilla gullegris :D



FILM TIPS:
The invention of lying
den är så jäääääävla grym, haha!
så jävla kul, den handlar typ om en värld, precis som våran, fast ingen ljuger, någonsin.
ingen har NÅGONSIN ljugit, inte ens lite :o
haha, så alla går runt & säger precis vad dom tycker om saker & personer & sånt :p
men sen en dag ljuger en författare (huvudpersonen) & han blir kändis & sånt :)
haha, verkligen värd att se :D

men nu ska jag dra, puss <3

Kommentarer
Postat av: frida

jag har saknat dig något otroligt mycket snuttis! (L)

2010-08-25 @ 07:24:41
URL: http://fridanilssson.webblogg.se/
Postat av: M olly

Johanna Göthlin va? Hon är skit snäll :D

Saknar dig <333

2010-08-25 @ 07:36:52
URL: http://enligtmolly.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0