jobb jobb jobb..

det åskade igår, så kunde inte blogga, sorry :/
OMG, det var så jävla kul, för jag & elise hade typ inte vilat på skit länge så då när vi skulle vila så passade vi på att sola,
sen jag bah: "eh, vafan, pelle & Ola (bönderna vi jobbar för) kommer säkert inte eftersom dom inte kommit & kollat till oss på flera dagar"
så jag tog av mej till BH & då gjorde Elise det också, sen jag bah: "Men, vi är ju ändå bara tjejer, så varför inte sola topless? :)
& Elise höll med. Efter ett tag säger Elise "Hörde jag fel, eller var det en bil dörr som smällde igen?"
sen höll jag för tuttarna, reste mej upp & kollade genom buskarna & ser att böndernas traktor är påväg!!!!
Jag: "EN TRAKTOR, EN TRAKTOR, EN TRAKTOR!!!!" & slänger mej över mina kläder, slänger på mej BH:n & linnet & tar på mej handskarna i all panik! & springer mot morötterna & skyndar mej att börja rensa xdd
haha, sen när han kommer så frågar han hur det går & lite så,
sen kan jag verkligen inte hålla mej för skratt längre så jag bara vänder huvudet bort när jag skrattar & då börjar Elise också skratta & jag bah: asso, det var ett rådjur där förut xdd
hahahaha, så jävla sämst!
men det var verkligen det ända som kom upp i huvudet.
han tycker säkert att jag är dum i huvudet xdd
hahahahah!

men här är bilder från jobbet idag & igår:
Jobbat 9 timmar idag!
sen när jag gick på vägen hem så kom pappa påväg hem från jobbet han också :)
sen duschade jag & sen åt jag pannkakor (A)
mummms!
& nu sitter jag här & pratar med min babe :)
grym låt! :D
men vi hörs, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0