jävla åska!

förlåt att jag inte bloggade igår när jag kom hem från elias,
men när jag stog & väntade på bussen i nyköping så kom aldrig min buss så jag kunde inte åka förns med nästa som gick kvart över 7,
så kom inte hem förns 10,
& jag jobbar ju så jag går & lägger mej typ skiiiit tidigt, tidigare än när det är skola,
bara för att det tar så jävla mycket att gå & plocka potatis plantor & tro mej, det GÖR DET!
I helgen var det Carnival i nyköping, fast det hade det varit typ halva veckan, men ändå :D
haha!
men på fredagen orkade varken jag eller elias gå dit, jag hade ju ändå jobbat & han var lite bakis antar jag :p
sen kom ju victor & så, det jag skrev om i lördags.
men på lördagen vaknar jag av att elias stönar i sömnen xdd
sen vänder jag mej på victor & ser att han är vaken & frågar om elias nyss stönade, han bah: haha ja!
så ja, sen fick jag veta att han drömde om att victor målade en ekologisk snopp som såg ut som ett träd xdd
hhahahahah!
men sen drog victor hem & duschade & jag & elias fixade till oss lite, senare fram mot 7 så drog vi ut & träffa lite folk vi typ någon skola typ skit nära elias, sen drog vi ner mot stan & träffade Moa & Nora :)
två skit söta tjejer måste jag LOVA!
sen träffade jag Sara, elias kompis lillasyster, skit gullig tjej hon med :)
sen drog jag, Moa , Nora & någon kille & spelade på sånna där stånd & Nora & han killen vann varsin rosa hatt, sen fick jag killens hatt, elias tyckte jag var gullig i den, hihi :D
men sen drog vi hem typ fem över ett eller nått :)
söndagen vart det bara några sista mys & pussinuss! :(
sen packade jag & åkte.. :(
bilder från helgen:
Hihi min älskling, han ville inte vara seriös på någon bild :(
Hihi, baby fick låna Noras coola brillor ;)
Sen ville såklart Victor prova också xdd
Moa, så himla söt :D
Emils rygg :D
Nora & hennes hatt, haha! :D
Moa & Nora xdd
Men idag har jag i alla fall jobbat i 6 timmar med elise, sen drog jag hem & duschade,
sen kom elise, haha, såg ut som hon hade duschat med kläderna på när hon kom fram för att det regnade så jävla mycket (A)
ahahahha!
sen började det åska & vi bor ute på landet så vi var tvungna att dra ut sladdar till tv:n & datan & allt så då poppade jag & elise popcorn & satt & käkade det, sen spelade vi nått gammalt spel som hette typ: När & fjärran xdd
vi fatta inte så mycket med ahja.
Sen ville Ludwig (elises kille) att vi skulle gå & möta honom i regnet, så ja.. då gjorde vi det -.-'
sen när vi kom fram duschade jag igen sen typ drog dom.
& nu har inte internet funkat på typ halva kvällen -.-'
men nu äntligen fick jag igång det :D
Bilder från idag:
Ser ni elises arm?!
så lerig blir man på typ 20 minuter :o
Ingen kommentar :o
Mina söta kissemissar, naaaw :D
Haha, gulliga elise :D
Har skit ont i halsen, så jag går nog & lägger mej snart, hörs imorgon, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0