färgat håret (A)

idag var det skola,
faktiskt rätt kul, eftersom man fått träffa så många nya personer & så :)
nöjd med min klass, än så länge i alla fall ;)
dock skrämde jag skiten ur elias i morse, stackarn :(
haha, pallar inte förklara.
idag var vi ute HELA dagen, även fast det regnade, ända gången vi var innomhus var när vi åt xdd
haha, så jag kan ju säga att jag förs.. LITE!
men kul var det som sagt.
slutade 13.20, hihi(A)
sen tog jag & amanda 2:an till våghustorget & 14.07 bussen kom inte så vi fick vänta på 14.35 bussen.. jippie -.-'
men ahja, sen kom jag hem & så färgade jag håret med mamma som hjälp :D
vart inte jätte stor skillnad, men vad tycks?

före:                                                                   


efter:


ska färga en gång till om en vecka :)

just, kollade nyss på "det regnar köttbullar", somnade efter halva filmen xdd
men den var bra!
kul & så, haha!
4 av 5 toasters, kanonkul (Y)
haha!

men nu ska jag lägga mej & läsa lite, hörs imorgon, puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0