svar på tal - prata!

agneta om Hey boy, get your rocks off, move boy, we put the clock on you boy.:
vad ska man göra om man älskar en och den älskar en tillbaks, men sen efter massa underbara minnen ihop så går allt snett och killen ignonerar en o.s.v?:):):) vad skulle du göra ?:( please answer my cousten
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 85.227.183.123


svar: PRATA MED HONOM !
säg exakt hur du känner, t.ex om du känner att han verkar ignorera dej så frågar du honom liksom, har dina känslor förändrats ? för jag tycker att det verkar som det.
och så förklarar du hur allt känns men du måste också förklara vilka känslor som du har också !
men prata med honom måste du göra om det är så du känner, det är det ända som löser saker.
som när jag kan tycker att elias (min pojkvän sen 14 månader tillbaka) kanske beter sej konstigt eller blir lätt tjurig eller nått så frågar jag ju alltid "har det hänt något ? har jag gjort något ?" eller så frågar jag ifall han är arg på mej, och säger han ja så får vi ju lösa det liksom.
men säger han nej så kanske det finns en annan förklaring, t.ex att han är trött eller så :)
men prata är det bästa tycker jag !
annars hade inte vårat förhållande hållt så här länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0