massa info !

bilder från igår när elias övningskörde :)
i fredags tog jag ju bussen till elias, var framme runt 8, sen åkte jag, elias och sanna till honom och så fixade vi iordning oss lite grann, sen drog vi ut till brandholmen och skulle på fest, men ingen fick gå in än för att typ sos hade ringt han som hade festens mamma och grejer, men efter ett tag kom vi in i alla fall, men vi hann typ bara sätta oss i soffan och börja chill dricka lite sen kom hans mamma och körde ut oss, haha !
sen hittade vi en fest i bryngan som vi fick skjuts utav andreas och någon annan till, och där var det inte så jätte många, men det var fett kul !
och jag höll på att ramla ner i ett badkar för att jag och sanna var så flumm !
men sen drog sanna hem med sin mamma runt 12,
och jag och elias drog hem typ halv 1, 1, vi gick HELA vägen och det var as långt och elias var jätte orolig för han visste inte vägen hem men jag bah: om vi går tillräckligt långt så hittar vi nog till slut !
HAHHAHAHA !!!
men sen kom vi hem typ 2 och då gjorde vi lite snabbmat och la oss och kolla film och somna :)
i lördags så sov vi till typ 12, sen gosade vi massor !
och chillade med livet typ hela dagen och bara spela tv spel typ, haha.
senare på kvällen så drog vi ut till bergshammar och var med linus och erik och ja, det har ni ju sett bilder ifrån så jag kanske inte behöver berätta så mycket mer än att när vi var hos erik så kom sanna och sara (världens underbarasta flickor!) och så snackade vi skit och flummade i typ 5 minuter sen var de tvungna att dra :)
kom hem runt 12, sen kollade vi film och åt och mös sen somnade elias och jag satt vi datorn lite och så :)
NICE !
_____________________________________________________________________________________
förlåt att jag inte bloggade igår, men när jag kom hem så fanns det inget internet eftersom vi var tvugna att plocka bort det på grund av att vi renoverar köket :/
men nu så har pappa köpt mobiltbredband åt mej :D
HIHI !
och nu bor jag hos morfar hela veckan eftersom jag inte pallar bo hemma utan kök, dessutom bor jag mitt inne i stan nu så fett nice !
men just nu är inte morfar hemma, för han är i stockholm hos sin fru, men dom kommer hem i natt :)
kommer snart fler inlägg om dagen !

Kommentarer
Postat av: Caroline

hej vilken fin blogg du har!

Allt bra med dig? :)

2011-03-07 @ 20:14:21
URL: http://smac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0