mitt nyår!

först åkte jag & elias med hans mamma ut till svalsta, sen drog vi hem till markus på förkrök,
fast vi hann typ precis komma innan vi skulle dra, sen gick vi till oskar typ 15 pers, eller mer.
& så var vi där hela kvällen & så blev vi bara fler & fler :)
vi åt hos elias mammas kompis också, runt 8, fett gott.
men sen gick vi till oskar igen :)
helt okej nyår !
först skulle jag & elias sova med oskar i hans säng, men elias var ju uppe lite längre än alla andra som vanligt , haha.
så jag log i samma säng som oskar vilket är riskfyllt, hahaha.
han bah låg & höll om mej i skedställning, haha, som tur var så kan jag ju skrika & slåss, & så kom ju natalie till undsättning, haha.
men sen gick jag & elias & la oss i oskars lillebrors säng istället & så spydde han som sagt, hehe.
somnade typ halv 7, men det vart ett lyckat nyår!
elias & pontus :D
dennis, såg rätt deppig ut på bilden, haha.
elias & alex med min jacka på sej, haha.
elias ser fan ut som värsta frugan :o
alex :D
från vänster: någon som jag inte kommer ihåg namnet på, råstedt & mickis i hans knä, elias & pontus som ligger på golvet & oskars kompis som jag inte heller kommer ihåg namnet på :)
haha, fan vad råstedt såg gay ut, aw :D
RAKETER !
det var mitt nyår det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0