hem kära hem

nu är jag & elias hemma igen :)
det är skönt att vara hos mina älskade föräldrar igen !
men när vi kom fram till vingåker så åkte vi till linn direkt,
för jag & elias höll på att kissa på oss så vi var tvungna att kissa !
haha, jag sprang upp i trapphuset & kastade upp dörren in till deras lägenhet & bara: HALLÅÅÅÅ!!
men ingen svarade, men det sket jag ju i, haha, så kissnödig som jag var.
sen kommer linn ut från sitt rum & ser jätte chockad ut & bah: hej.... & såg ut som ett levande frågetecken.
jag bah: jag måste kissa !!!
& springer in på toan.
sen när jag kommer ut så har hennes mamma kommit hem & elias & mamma står också i hallen & linns mamma skrattar & förklarar för linn att vi skulle komma, haha, linn vart ju inte lite chockad stackarn, hahahah.
sen fikade vi & sånt, men drog hem efter cirka 40 minuter.
men vi kollade nyss på en film "the eclipse" 
en irländsk spök/skräck film, den var lite seg ibland, men alla hoppade verkligen typ 2 meter i luften av skräck när det väl hände något, så gillar man att få en chock så är det en rekomendation !! hahah.
så nu är det lite tjafs om vem som ska gå ut & gå i mörkret med hunden, hahah, JAG VÄGRAR, punkt slut.
en trött, ofixad & sliten johanna.
haha, söta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0