Dag 02 – Min första kärlek

min första kärlek heter Niklas himberg & är lika gammal som mej.
vi var tillsammans i 3an - 4an, i ca 1½ år tror jag.
Honom var jag faktiskt jätte kär i, & han tog min struloskuld, eller ja... förutom de (om man ska kalla det att strula) i 2an med gustav, hahahah.
aja, ehm, ja, vi var ju tillsammans rätt länge så jag vart ju väldigt kär i honom.
men sen gjorde han slut igenom min kompis agnes som ringde mej en dag när jag var sjuk & sa att han gjorde slut för att bli tillsammans med min nuvaranda kompis frida, hahahaha.
& då vart jag fett förbannad på frida (borde blivit arg på niklas också men men) så vi bråka i flera månader, men en dag när vi gick av skolbussen (vi gick av på samma ställe) så vände vi oss bara om båda två & kolla på varann & någon utav oss fråga ifall vi skulle göra något, hhihi, fett gulligt.
men ja, det var min första kärlek :)

Kommentarer
Postat av: frida

nu känner jag mig ju så elak ju!!

svar: nej det har vi inte, men vi sover här i alla fall :p <3

2011-01-05 @ 00:16:27
URL: http://fridanilssson.webblogg.se/
Postat av: anonym

Vad menar du med struloskuld?

Knullade ni elr endast strul hångel skit...?

2011-01-05 @ 11:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0