BIFFIGA BRUDAR !

HAHAHHA, cornelia & nadia hittade mitt läppstift & lekte lite med det i skolan, för söta tjejor ;)
_____________________________________________________________________________
Efter skolan drog jag & danielle först hem till henne & hämta träningskläder & sen drog vi till ÖKK & tränade.
FYFAN VAD TRÄNINGSVÄRK JAG KOMMER FÅ !!!
haha, men det är fett skönt efter att man har ansträngt sej ordentligt ;)
Danielle & hennes söta hund, aw :'D
hahah, fick en *oförberedd* bild på danielle, haha jag döööör !
& en liten mer beredd bild, haha, föööör söt !

Kommentarer
Postat av: cornelia

MEN GEREJ HAHAHAHAHAHHA

2011-01-11 @ 20:44:24
URL: http://cornelians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0