dag 07 - Min bästavän

Min allra bästavän är den jag litar på allra mest, den som jag alltid vet ställer upp för mej och finns där vid min sida. Den som jag alltid vill hjälpa, den som jag verkligen vill ska ha det så bra som möjligt. Den som jag har roligast ihop med, skrattar mest med på riktigt och den som jag kan prata om precis vad som helst med, verkligen vad som helst. Den som bryr sej allra mest om mej. Den som förstår mej bäst och som jag förstår bäst. Den personen är min älskade pojkvän Elias, vilket ni säkert förstått. Men det är säkert, han är min allra bästavän !
Förutom honom kan jag inte säga att jag har någon dirket bästavän, jag har många SJUKT UNDERBARA OCH FANTASTISKA vänner, men alla är så bra så jag inte liksom inte ha en "bästa" vän, förutom Elias. Men ska jag ta någon så måste jag nog ta Sanna, hon och jag har gått igonom så sjukt mycket ihop, vi har varit med om så sjukt underbara och roliga saker tillsammans så jag tror inte att någon skulla förstå, det är sånt bara hon och jag fattar, men vi har också gått igonom så tragiska saker tillsammans att jag tror ärligtalat inte att ni skulle kunna gissa, men jag tänker inte heller berätta vad. Men hon och jag är inte alls på samma sätt som förut, när vi sågs varje dag, dels för att hon bor 15 mil ifrån och för att vi bråkade i ett halvår, men nu är det Josanna som gäller igen, och jag säger som vi gjorde förut Josanna, äkta vännskap klarar ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0