veckans planer..



båda är från nelly

Mammi är skyldig mej ett par leggins, hjälp mej välja !
& vet ni några snygga så länka dom tack!

måndag & är lika trött som om det vore fredag -.-'
men det går säkert bra!
Imorgon efter skolan drar jag till Bea, det ska bli mys (Y)
på onsdag eller torsdag är det planerat att träffa Anna,
& på fredag fyller min älskling år, så det blir det såklart att fira honom :D
har köpt en liten present till honom, ni får veta efteråt, kan ju inte berätta nu får då kommer det ju inte bli någe kul om han vet om :o
Hoppas han blir glad :o
Ska jag var ärlig så kommer han få en hel påse med kalsonger & strumpor .. SCHHHH!!!
Ni får absolut inte säga någonting :o

haha, nej men, det blir en överraskning :)

Men vad tycker ni om att SD ligger så bra till?
Jag personligen tycker det är till mesta dels en nackdel.
Jag är för andra kulturer & homosexualitet, kärlek är kärlek det är liksom ingenting som har med kön att göra, jag skulle lika gärna kunna bli kär i en tjej om det vore så, är man kär så är man. & nu är jag kär i Elias (SOM ÄR KILLE, JAG LOVAR, haha!).

puss, <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom svarta var klart snyggast ! ;oo

håller med om det med SD, om jag ska vara helt ärlig !

<3

2010-09-21 @ 20:29:40
URL: http://beaadanielsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0